zondag 13 oktober 2013

Berichtje uit Bali

Hallo iedereen,
Hier ben ik weer met een berichtje uit Bali, er valt nog niet veel te vertellen, we zijn nog niet op pad geweest, we genieten hier nog steeds van de rust en alles dat erbij komt.
De volgende weken zal het wel wat drukker worden want verschillende vrienden en kennissen komen deze kant uit, dus we zullen wel wat meer bezoek krijgen hier in ons gezellig huisje.
Een paar dagen geleden heeft José en haar zus, de dame waar we logeren soezen gebakken met slagroom, mannekes dat was genieten, ze waren erg lekker.
We hebben al een aantal keren s' middags in ons huisje gegeten, Robert brengt dan eten mee van de warung ( restaurant ) en dan smullen we er hier van, alles wordt in plastic zakjes gedaan tot zelfs kokende soep toe.
Vandaag hebben we weer onze wekelijkse massage gehad, normaal was het Kadek haar beurt maar ze heeft een klein ongeval gehad, gelukkig hebben we nog Iluh, ze komen om de andere week masseren, dus nu Iluh in plaats van Kadek.
Ze kennen elkaar goed en dus kunnen ze het onderling regelen, Robert zei tegen Iluh, jij regelt de massage maar, we zien wel wie er komt en het was inderdaad Iluh, weer heerlijk die massage.
We zijn nu bijna half oktober en nog maar 1 keer een paar druppeltjes regen gehad, het is wel erg warm dus de voorbode van het regenseizoen zeggen ze hier allen.



Tot de volgende week, als ik tijd heb om iets te schrijven natuurlijk hahaha
Groetjes Rita & Robert
ps de foto's zijn met de Ipad genomen deze keer dus van veel minder kwaliteit dan anders
 

2 opmerkingen:

  1. Ik zie dat jullie lekker genieten van de soesen, maar dit is niet zo goed voor de lijn, maar ik ken dit hoor, telkens ik naar Bali ga en ik kom thuis ben ik enkele kilo's bijgekomen. Ik kan het ook niet laten om al dat lekkers links te laten liggen en op vakantie geniet je daar dan dubbel zoveel van. Groetjes uit een regenachtig en koud Roeselare.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor Paul dat doen we zeker en vast, we proberen het een beetje in te tomen maar ja het moest maar zo lekker niet zijn héé
    Gr R & R

    BeantwoordenVerwijderen