donderdag 26 september 2013

Vertrek naar Bali

Hallo iedereen,
Niet zenuwachtig worden doen wij ook niet omdat ik nog niets op de blog geplaatst heb, maar we hadden  hier geen goede verbinding zodat ik nog niets kon plaatsen.
Fabienne heeft ons dinsdag middag naar Roosendaal gebracht waar we de trein naar Schiphol hebben genomen, alles verliep heel vlotjes, daar aangekomen even moeten wachten voor het shuttle busje dat ons naar het hotel bracht, de dame keek eens naar onze bagage en zei ik zal een grotere kamer gegeven want jullie hebben nogal wat bagage bij.
s'Avonds zijn we in het Italiaans restaurant gaan eten en dan op tijd bedje in want we wilde toch goed op tijd op de luchthaven zijn, de shuttle bus van iets voor 7 uur genomen en 8 minuten later waren we al op de luchthaven.

Natuurlijk waren we de eerste, we moesten nog even wachten, daarna konden we inchecken, doos 1 & 3 was 31,7 kg, doos 2 & 4 was 31,9 kg, ze wierp er eens een blik naar en het was ok, handbagage werd niet gewogen zoals nog nooit bij ons bij vrienden al wel eens, die woog 9 kg en mag maar 7 kg zijn.
De beide laptop tassen zaten ook helemaal vol, nadien alles eruit gehaald en bij in de handbagage gedaan, daarna gaan ontbijten en parfum gekocht, we zijn op tijd vertrokken, we hadden de plaatsen die we geboekt hadden dus alles ok.
Deze keer heb ik een Singapore Sling gedronken, wat er allemaal in was weet ik niet, ananas sap en !!!! maar ik heb nadien wel goed geslapen, dus in het naar huis komen weet ik wat te nemen hahaha
In Singapore hadden we een paar uur tijd, daar verveel je je niet, er waren weer heel mooie combinaties met bloemen gemaakt, elk jaar is het iets anders, prachtig gewoon.
Nadien nog een drie-tal uurtjes vliegen naar Bali, we hadden direct onze stempel en konden we Bali binnen, de luchthaven is helemaal gerenoveerd en ziet er allemaal netjes uit, eens buiten was het even kijken waar onze driver stond want er waren heel veel mensen die opgehaald moesten worden, ineens hoor ik Rita roepen, Atik de vrouw van onze driver had ons gezien, Zai heeft de auto gehaald en wij op weg naar Lovina.
Na een mooie rit kwamen we in Lovina aan, eerst langs onze vrienden het was weer een blij weerzien, nadien heeft Robert ineens zijn motor meegenomen, ik ben met de auto meegereden naar onze nieuwe stek, " Taman Melati " iedereen hielp mee om de bagage naar onze kamers te dragen, wat een zee van ruimte hebben we.
De volgende morgen deed het wel effe raar, je hebt niet het hotel gevoel, ze brengen het ontbijt naar onze kamer, ook de kamer wordt elke dag gepoetst, het was even wennen maar nu ben ik het al goed gewoon, zwembad voor de deur, wat wil je nog meer.
We hebben al heel wat bezoek gekregen van Balinese en andere vrienden, ook hebben ze al onze spullen gebracht met de pick-up wagen zodat we alles hier terug kunnen gaan inrichten.
Zo dit was onze vlucht en eerste dag in Bali
Gr Rita & Robert

1. bedankt voor het laten meegenieten .. Dick

2. Graag gedaan en ga je ons nummer even prive doormailen hoor
    Gr Rita

3. leuk verslag heb je geschreven Rita, gezellig om zo mee te kunnen lezen, dank je wél.. en nog véél plezier gewenst daar...
    grts. Berta

4. Tof zeg, hopelijk zijn de internetproblemen nu opgelost en kunnen we meegenieten van jullie mooie verhalen.