dinsdag 17 september 2013

Bali here we come

Hallo iedereen,
 
Nog 1 dagje en we vertrekken naar ons 2de vaderland, het begint hier slecht weer te worden dus wordt het tijd voor ons om op te krassen !!
Vrijdag zijn de kinderen en kleinkinderen nog frietjes en stoofvlees komen eten, ook had ik nog pudding gemaakt voor hun.
Alles is gepakt, weer wat overgewicht,  van de bagage wel te verstaan, misschien wij ook een beetje, daar zullen we in Bali eens iets aan gaan doen, we proberen of het zal lukken zullen jullie in maart wel merken.
Sevens het laatste in de handbagage, de laptops en camera nog, Ipad, Ipod en e-reader in mijn handtas, zo kom ik de 13 uur naar Singapore wel door en nadien de 3 uur naar Bali.
Onze vriendin brengt ons rond 13.00 uur naar Roosendaal waar we de trein nemen naar Schiphol, we blijven weer een nachtje slapen in een hotel, want Robert ziet het echt niet zitten om met dat het stress konijn te vertrekken de dag zelf, ik ben de kalmte zelf, snap het niet !!!
Deze avond gaan we in het hotel eten, op tijd bedje in, woensdag morgen brengt het shuttle busje ons terug naar de luchthaven, eens we van onze bagage van af zijn gaan we daar ontbijten en genieten tot het tijd is om in te checken, ik ben nog altijd aan het boek van Dan Brown " Inferno " bezig dus dat ga ik proberen toch bijna uit te lezen tijdens onze vlucht.
Na een vlucht van 13 uur komen we in Singapore aan, daar moeten we dan zo'n 2,30 uur wachten voor onze vlucht naar Bali vertrekt waar we dan donderdag middag rond 12.00 aankomen, dan is het in België 6 uur s' morgens, nu hebben we 6 uur verschil met het winter uur wordt het dan 7 uur verschil.
Zai onze driver is verwittigd en staat ons hopelijk op te wachten, misschien met zijn vrouw Atik, dan moeten we nog zeker 3 uur rijden naar Lovina, we stoppen even bij onze vrienden waar Robert ineens zijn motor ophaalt en naar onze nieuwe stek rijden, we kijken er naar uit om daar onze vakantie door te brengen.
Het zal weer een blij weerzien worden met al onze vrienden denk ik.
Zo dit is het laatste berichtje van Belgische bodem, wij zijn er klaar voor dus " Bali here we come "
Groetjes Rita & Robert

2 opmerkingen:

  1. welcome in Bali, zou ik zeggen, hopelijk hebben jullie een goede vlucht gehad, en zijn jullie nu goed en wel aangekomen in Bali

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je en de vlucht was perfect, nu is het volop genieten hoor
    Gr R & R

    BeantwoordenVerwijderen